Właścicielem jest
Marcel Luck, działający jako Quick Marketing Marcel Luck, NIP 6972384586, Regon 520642150, adres do doręczeń: ul. Walerego Sławka 5/16, 40-833 Katowice, zwany dalej „Quick Marketing”;
Nazwa organu prowadzącego rejestr, do którego wpisana jest firma – MINISTER ROZWOJU I TECHNOLOGII.
Nazwa rejestru, do którego wpisana jest firma – CENTRALNA EWIDENCJA I INFORMACJA O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ.
Serwis internetowy serwis-opinii.pl dostępny jest pod adresem serwis-opinii.pl
Niniejszy regulamin określa:
a) Warunki korzystania z witryny,
b) Zasady przyjmowania zleceń,
c) Zasady dotyczące zarządzania danymi klienta,
d) Warunki reklamacji
Zmiana treści regulaminu:
a) Właścicielowi i administratorowi Serwisu przysługuje prawo do zmiany Regulaminu.
b) Zmiany wchodzą w życie po upływie 14 dni od daty zamieszczenia i doręczenia.
c) Klienci, wobec których obowiązuje regulamin w brzmieniu przed wejściem w życie zmiany, mogą złożyć oświadczenie, w którym wyrażą wolę stosowania wobec nich Regulaminu w nowym brzmieniu.
Zgodnie z niniejszym regulaminem za konsumenta uważa się osobę fizyczną lub prawną, która jako konsument finalny nabywa produkt, użytkuje go lub stosuje.
Zgodnie z niniejszym regulaminem za przedsiębiorcę uważa się osobę fizyczną lub prawną, która nabywa produkt, aby włączyć go do swojego procesu produkcyjnego lub przetwórczego lub w celu sprzedaży lub wykonywania usług.
Prawa konsumenta i przedsiębiorcy dokonującego zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością, jednak nieposiadających dla kupującego charakteru zawodowego, do odstąpienia od umowy
Konsument oraz przedsiębiorca dokonujący zakupu w celach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, a jednocześnie nie posiadający charakteru zawodowego w odniesieniu do zakupów, mają prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny. Termin ten liczy się od dnia, w którym konsument lub przedsiębiorca (nieposiadający charakteru zawodowego) otrzymał towar w posiadanie.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Można skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, który udostępniamy na naszej stronie internetowej, jednak nie jest to obowiązkowe.
Wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy: Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umów, które dotyczą towarów wykonanych na specjalne zamówienie klienta, produktów łatwo psujących się lub z krótkim terminem przydatności do użycia, a także produktów, które po otwarciu opakowania nie nadają się do zwrotu z powodu ochrony zdrowia lub higieny.
Warunki Korzystania z witryny.
a) Korzystanie z witryny oznacza akceptację niniejszego regulaminu i zasad w nim zawartych.
Zamówienia
a) Zamówienia mogą składać użytkownicy będący na witrynie serwis-opinii.pl
b) Zamówienia użytkownicy są w stanie składać przez telefon u doradcy serwisowego.
c) W chwili złożenia zamówienia nie można od niego odstąpić, gdyż owe zamówienie jest przetwarzane oraz realizowane.
d) Zamówienia są realizowane do 2 dni roboczych od momentu złożenia przez użytkownika.
e) Użytkownik ma prawo domagać się zwrotu, gdy zamówienie jest nie zrealizowane, bądź nieadekwatne do ustaleń.
f) Konsumentowi przysługuje prawo zwrotu po 14 dniach od momentu zakupu lub po udowodnieniu, iż komentarze zostały usunięte z winy dostawcy. Należy wykazać, że konto dostawcy zamieniło się w „UŻYTKOWNIKA GOOGLE”. W tym przypadku konsumentowi przysługuje gwarantowany zwrot środków za każdą opinię Google, która się zmieniła.
g) Procedura reklamacyjna
Reklamacje dotyczące zakupionych towarów mogą być składane zarówno przez konsumentów, jak i przedsiębiorców dokonujących zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, jednak nieposiadających charakteru zawodowego. Procedura reklamacyjna przebiega w następujący sposób:
Reklamację należy zgłosić w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu wykrycia wady produktu. Reklamacja może być zgłoszona drogą mailową, pocztową lub telefonicznie. Zgłoszenie powinno zawierać dokładny opis wady, dane kontaktowe oraz dowód zakupu (np. faktura, paragon). Po otrzymaniu reklamacji, odpowiedź zostanie udzielona w terminie 14 dni roboczych. W przypadku gdy reklamacja wymaga dodatkowych czynności (np. oceny technicznej produktu), termin odpowiedzi może zostać przedłużony. Jeśli reklamacja zostanie uznana, klient ma prawo do żądania wymiany produktu na nowy, naprawy lub obniżenia ceny, zgodnie z przepisami prawa. W przypadku gdy reklamacja nie jest uznana, klient zostanie poinformowany o powodach odmowy. Płatności
a) Wszystkie ceny podawane są w walucie danego kraju i zawierają wszystkie ich składniki, w szczególności cła i podatki (w tym podatek od towarów i usług).
b) Ceny znajdujące się przy oferowanych produktach na witrynie serwis-opinii.pl w chwili składania zamówienia są wiążące i ostateczne. Faktura VAT lub paragon wystawiane są do każdego zamówienia i wysyłane są wraz z przesyłką.
c) Dokonanie płatności możliwe jest wyłącznie w formie płatności dokonanej równolegle ze złożeniem zamówienia.
d) Administrator witryny serwis-opinii.pl nie ponosi odpowiedzialności za terminowość przekazywania środków pomiędzy bankiem klienta a systemem płatności witryny.
e) Płatność może być realizowana za pośrednictwem wskazanych systemów płatności.
f) Opinie wystawiane są na podstawie analizy dokonanej przez tajemniczych klientów. Nie tworzymy nieprawdziwych recenzji.
g) Płatności są przetwarzane przez Imoje
W razie wątpliwości co do któregokolwiek z zapisów niniejszego regulaminu jesteśmy do dyspozycji – nasze dane znaleźć można w zakładce – KONTAKT